Declaraţia mea de independenţă

Nu sunt pentru unire. Nu sunt pentru unirea partidelor democratice într-un singur partid. Nu sunt pentru plecare la şaşlâc în ziua alegerilor. Nu sunt pentru lăsarea şaşlâcului pentru a vota pur şi simplu. Nu vreau pur şi simplu debarcarea comuniştilor. Nu sunt stângaci. Nu lovesc nici cu piciorul din centru. Nici nu îl pot găsi de fapt. Găsesc în cel mai bun caz lipsă de creier.

Sunt pentru democraţie. Sunt pentru unirea oamenilor cu aceeaşi gândire într-un singur curent. Sunt pentru reprezentarea acestui curent corespunzător mărimii sale în conducerea unei societăţi. Votez pentru ca curentul (accept cacofoniile în sinceritate) care mă reprezintă să fie cât mai mare. Amestecarea curentului care mă reprezintă cu curentul care reprezintă oameni care nu seamănă cu mine mă face să merg la şaşlâc în ziua votării. Cu prietenii... Pentru ultimile ori pe un pământ unde nu există curentul meu...

Aaaa, sunt pentru fotbalul jucat pe teren propriu! Mă feresc tare mult să fiu pentru atletica uşoară... Doamne fereşte să-mi placă maratonul...