România Albă

Din cauza unei cumătrii de două zile, nu am putut privi meciul României cu Lituania de sâmbătă. Orcium mi-am asigurat un comentariu live audio pe telefonul mobil din partea unui prieten. Apropo, eu abia vineri am aflat că la noi într-adevăr sunt cumătrii care duc şi trebuie să ducă cel puţin două zile. Am fost vineri şi, după o noapte de dans, mâncare, băutură, săritură şi iar băutură, mâncare, dans, săritură, veseli, ameţiţi şi obosiţi, pe la vreo 4.00 am aflat cu mirare că mâine, adică tot în ziua aceea, trebuie să ne întoarcem la Bardar pentru zeamă. Da zeama ca şi cumătria... tot cu băutură şi tot cu a doua zi care era aceeaşi zi...
Bine, că nu despre asta vroiam să scriu. Vroiam să mă întreb şi să nu găsesc răspunsul cu privire la argumentele Federaţiei Române de Fotbal de a schimba culorile naţionalei din galbenul acela memorabil şi unic în albul acesta de sâmbătă obişnuit şi neclar. De ce alb? Ce înseamnă alb pentru România? Unde s-a mai văzut alb în România albastră, galbenă şi roşie? Numai pe la Dinamo mai văd aşa culoare, dar ce asta-i model?! Dinamo?!

Eu înţeleg schimbare, dar chiar de simboluri?!