Hristos a înălţat! Şi opoziţia!

Azi, după o săptămână de aşteptări chinuitoare pentru toţi moldovenii, guvernanţii ne-au mai dat una. Alegerea preşedintelui s-a amânat până pe data de 03 iunie. Din cauza Ispasului când nu se lucrează.

Eu cred că e de bine. Se pare că deputaţii noştri sunt mai concret orientaţi politic decât mă gândeam eu. Sau poate ridică preţul... Mă scuzaţi, trăiască democraţia! Democraţia pluralismului de idei, de opinii şi devotamentul faţă de acestea!

Apropo, mi-am amintit de stângaciul... cum îi spune... îl văd în faţă... îi supărat şi dă din mâini... că i-au furat nemernicii firma... ăsta... mmmm.... Muşuc! El e! Păcat, păcat că mi-am amintit, a să trebuiască să beau cu o bere mai mult în vinerea de azi... Pentru înaălţarea sufletului de politician al lui Eduard...